باتری سمعک

باتری سمعک
صدمات باتری :
باطری را در دمای اتاق نگه دارید
·.باطری را خارج از بسته بندی در جیب یا در کیف دستی حمل نکنید.
اگر باطری سهوا در مجاورت اجسام فلزی از قبیل سکه کلید یا سایر باطری ها قرار گیرد طول عمر کمتری خواهد داشت و ممکن است باطری سوراخ شده و دچار صدمه شود و یا حتی دچار ترکیدگی شود.
باطری را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
باطری روی، هوا را به عنوان منبع انرژی استفاده میکند.برچسب پشت باطری این اطمینان را به شما می دهد که باطری تا زمانی که استفاده شود تازه است.برای فعال کردن باطری به سادگی بر چسب را بردارید و یک دقیقه صبر کنید تا هوا،عناصر را فعال کند وسپس باطری را در سمعک خود قرار دهید.
مانند سبزیجات تازه که استفاده از کنسرو تازه تر بهتر است باطری تازه هم از باطری قدیمی بهتر است.وقتی باطری ها بی استفاده در خانه یا قفسه می مانند رفته رفته انرژی خود را از دست می دهند.
نوسانات دما و نشت هوا از عواملی هستند که که می توانند عمر باطری را تحت تاثیر قرار دهند….
محیط باتری:
مقدار رطوبت هوا: هرچه رطوبت هوا کمتر باشد ………
درجه دما: هرچه دما کاهش یابد ولتاژ باطری سمعک کمتر میشودکه این خود باعث کاهش طول عمر باطری است.
ارتفاع: هرچه ارتفاع افزایش یابد درصد اکسیژن موجود در هوا کاهش مییابدکه خود باعث كاهش ولتاژباطری می شود.این می تواند دلیلی باشد که باطری زودتر تمام نشود
محیط شخص :
سر و صدای اطراف شما می تواند بر روی باطری اثرگذار باشد.در یک کتابخانه نسبت به یک رستوران یا کنسرت راک باطری کمتری مصرف می شود.پس اگر صدای سمعک شما در بیشترین مقدار باشد باعث می شود که باطری زودتر تمام شود.
بهترین راه برای تخمین زدن درست از این که طول عمر باطری شما چگونه است این است که باطری خود را محک بزنید تاریخ روزی را که باطری را استفاده کردید یاداشت کنید و سپس تاریخ روزی را که تمام شده یادداشت کنید.هنگامی که تمام باطری های بسته شما استفاده شد شما می توانید مدت زمانی را که باطری تمام می شود را به دست بیاورید.
ميزان استفاده فرد از سمعك :
بیشتر افراد برای تخمین طول عمر باطری به روزهایی که یک باطری را استفاده کرده اند توجه می کند.اما باید به این نکته توجه داشت که تعریف شما از روزهای مورد استفاده چیست؟بعضی از افراد سمعک را در روز ۴ ساعت استفاده میکنند و بعضی دیگر ۱۶ ساعت در روز استفاده می کنند.پس ساعت هایی که یک باطری دز طول عمر خود کار می کند معیار بهتری نسبت به تعداد روزهای استفاده شده است.
نوع و مدل سمعك:
هرچه سمعک پیشرفته تر باشد به نیروی بیشتری احتیاج دارد.به طور کلی مثل تلفن همراه است هرچه شما بیشتر از تلفن همراه خود استفاده کنید باطری ان زودتر تمام میشود. عمر باطری متفاوتی خواهید داشت.
طول عمر باطری :
چقدر یک باطری طول عمر دارد؟حقیقت این است که هیچ جوابی برای همه ی افراد صدق نمی کند.مثل اثر انگشت ،اثر انگشت هیچ شخصی شبیه دیگری نیست پس دوام باطری هیچ شخصی شبیه دیگری نیست.
عوامل موثر بر طول عمر باطری:
کم شنوایی افراد:
هرچقدر کم شنوایی بیشتر باشد باطری بیشتری استفاده میشود ،که باعث کاهش طول عمر باطری می شودبنابراین هرچه کم شنوایی فردی بیشتر باشد دوام باطری کمتر است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *