حافظه بینایی کودک

حافظه بینایی کودک خود را به طریق زیر تقویت کنید حافظه بینایی کودک 🍀با سه مکعب ساده طرح ساده ای بسازید، ۲۰ ثانیه فرصت دهید کودک نگاه کند بعد طرح را جمع کنید و از او بخواهید آن چه را به بیشتر بخوانید

دیزآرتری چیست ؟

همه چیز در مورد دیزارتری دیزآرتری چیست ؟ دیزآرتری یک اختلال حرکتی گفتار است. این اختلال ، بدلیل ضعف حرکتی در ماهیچه هایی است که برای تولید گفتار استفاده می شوند ( از جمله لب ها، زبان، شکاف صوتی و / بیشتر بخوانید

راه کارهای گفتار درمانی

گفتار درمانی چه کمکی به بیمارن میکند و چه مزیت هایی دارد؟ راه کارهای گفتار درمانی گفتار درمانی یکی از راه های پایه و اساسی برای درمان انواع اختلالات گفتاری و زبان، صوت، بلع و دیگر اختلالات مربوط به حیطه زبان بیشتر بخوانید

اتیسم و راه کار درمانی

چگونه خانه را برای کودک دارای اتیسم مناسب کنیم؟ اتیسم و راه کار درمانی گفتار درمانی یکی از پایه های اصلی درمان اتیسم است هر کودکی با کودک دیگر متفاوت است و کودکان دارای اتیسم هم از این قاعده مستثنی نیستند. بیشتر بخوانید

افراد دارای لکنت

توصیه هایی برای افراد دارای لکنت : افراد دارای لکنت -به گفتار دیگران کوش کنید -فقط شما نیستید که لکنت دارید -تجربه های گفتاری لذت بخش را به یاد بیاورید -لکنت تان را بپذیرید -مثل یک فرد بدون لکنت رفتار کنید بیشتر بخوانید

فرایند یادگیری تقلید در کودکان

🔸تحول فرایند یادگیری تقلید در کودکان: فرایند یادگیری تقلید در کودکان براي اینکه مسأله تقلید را از ابتدا و بخصوص در دو سال اول زندگی مورد بررسی قرار داده باشیم ناچاریم که همراه با دوره ها و مراحلی که در تحول بیشتر بخوانید

تقويت املايي دانش آموزان

راههاى نامناسب تشويق

گفتاردرمانی لکنت

تنها یک هفته گفتاردرمانی لکنت، را کاهش می دهد گفتاردرمانی لکنت پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه پکن می گویند نتایج یک مطالعه جدید آنان نشان داده است که تنها یک هفته گفتاردرمانی به سازمان دهی مجدد مغز در افراد مبتلا به بیشتر بخوانید

علت بدتر شدن لکنت

علت بدتر شدن و یا دوره ای بودن لکنت چیست؟ علت بدتر شدن لکنت لکنت در بعضي از دانش آموزان با شروع مدرسه و يا زماني که در مدرسه هستند، بيشتر مي شود. 🔶اگر کودک مبتلا ناراحت به نظر مي رسد بیشتر بخوانید