‎درمان فلجى يك طرفه تارهاى صوتى

علايم فلجى تارصوتى

فلج بل و درمان آن

فلج بل و درمان آن فلج بل و درمان آن این سه مورد در حقیقت مهمترین سوالات یک بیمار مبتلا به فلج بل از پزشک خود است : ۱- دلیل این بیماری چیست ؟ ( تشخیص ) ۲- چه موقع من بیشتر بخوانید

علت فلجی تار صوتی

علت فلجی تار صوتی علت فلجی تار صوتی آسیب تارهای صوتی حین عمل جراحی جراحی در نزدیکی گردن یا قسمت فوقانی قفسه سینه میتواند منجربه وارد آمدن آسیب به حنجره شود. جراحی هایی که خطر آسیب زیادی دارند شامل جراحی غدد بیشتر بخوانید

بهبود مهارت خواندن در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری

بهبود مهارت خواندن در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری بهبود مهارت خواندن در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ✅چگونه مهارت های خواندن را در فرزندان مبتلا به اختلال توجه یا اختلالات یادگیری بهبود بخشیم؟   🔸در پایه های اول و دوم، بیشتر بخوانید

گفتار درمانی

یک نوزاد نارس چگونه حس می‌کند؟

یک نوزاد نارس چگونه حس می‌کند؟ یک نوزاد نارس چگونه حس می‌کند؟ نور ✅ در رحم: جنین به صورت عمده در تاریکی تکامل پیدا می‌کند. چشم‌های وی تا انتهای هفته ۲۵- ۲۶ بسته باقی می‌ماند. هورمون‌های مادری در جنین باعث ایجاد بیشتر بخوانید

علت نامفهوم بودن گفتار کودک

علت نامفهوم بودن گفتار کودک علت نامفهوم بودن گفتار کودک در بسیاری از مواقع متوجه گفتار نامفهوم کودک خود نمی شوم، چه کنم؟🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒 یکی از تکنیک هایی که گفتاردرمانگر به والدین می آموزد، گوش کردن است. گوش کردن یعنی با تمام بیشتر بخوانید

به کودک خود توجه داشته باشید